Author |
Message |
|
Смени
со
Наша грешка е ова . Ќе пробаме да средиме неделава (само за оваа задача важи - другите, би требало да, се OK).
|
 |
|
amijoski wrote:Може малку да подобјасниш, не ми е јасен делот "спаруваме со најдобрата комбинација од вториот дел". Ако пробуваме секоја комбинација од првиот со секоја од вториот, пак имаме 2^32 комбинации...
а делот "... со бинарно пребарување" од текстот на obi1kenobi?
|
 |
|
Направен e "мал" update на МЕНДО:
- статистика за секој натпревар (линкот се наоѓа веднаш до линкот за резултати)
еве примерче: http://mendo.mk/User_CompetitionStatistics.do?id=89
- додадена е можност за правење на нови типови на задачи (игри помеѓу програми, задачи со парцијално бодување, ...)
- ажурирани се верзиите на сите компајлери (за C, C++, Pascal и Java)
- малку е променет дизајнот на некои страници
- поправени се некои ситни bug-чиња, печатни грешки, итн...
Ако забележите некои проблеми со системот, пријавете ги тука . Благодариме однапред.
|
 |
|
Смени
во
Размисли зошто сега работи програмата.
|
 |
|
Разгледај ја сликичката во задачата.
Треба
наместо
|
 |
|
Не е добра оваа линија
Од каде да знае системот колкава големина треба да има низата niza?!
И стави "return 0;" на крајот од програмата.
|
 |
|
addictus wrote:Без проблеми кодов ми работи во било кој компајлер освен на сајтов (вадев и пробував тест примери). Проблемот е некаде во редовите 47 - 52 каде што би требало да го одредам најблискиот број кој е поголем до потребниот (на пример потребен е 99993 а 3 и 4 не се дозволени, да ми даде 99995). На било кој компајлер ми работи без проблеми и ми ги додава броевите 90,000 ; 9,000 ; 900 ; 90 ; 5 за да добијам финални 99,995 додека тука прави некои вариации со 89,999 ; 98,999 ; 99,899 ; 99,989 и слични. Променливата maxbroj има зададена почетна вредност 0, така да тоа не е проблемот. Исто така ги проверував вредностите на broj[j]*pow(10,broj.size()-j-1) и исто така тие се нормални, така да не сум сигурен што би можело да го предизвикува проблемот.
Задачава ми поминува на 6 од 10 тест примери, а на code::blocks / ideone ми поминува на другите примери.
Провери тука: http://mendo.mk/jforum/posts/list/165.page
Вториот пример (само тој го проверив) не дава точен резултат ни на МЕНДО ни на Ideone.com. Сигурно ли ти е ова најновото решение?
|
 |
|
Надополнување: ти го разгледав последното решение - фали r=0 (иницијализација на променливата r на 0).
Со други зборови, obi1kenobi е во право
Повеќе тука: Предавање од МЕНДО - Грешки на кои треба да внимавате
|
 |
|
Другите 1%: низата не ти е доволно голема
|
 |
|
shellcode wrote:Здраво. Дали некој би можел да ми даде идеја како се решава задачава? фала однапред
Општо, во решението се користи DFS (depth-first search) за симулирање на движењето на водата. Кога ќе најдеме некој остров, пуштаме ново DFS во непосетените соседни клетки со кои се допира тој остров.
На тој начин, ги наоѓаме сите острови кои се едно ниво под тој остров. Ако нема ниту еден остров под тековниот, тогаш тој има ниво 0. Во спротивно, ако има остров/и кои се под тековниот, тогаш тековниот остров има ниво max(N1, N2, N3, ..., Nx) + 1 - со други зборови, ниво за 1 поголемо од максималното ниво на некој остров кој тој го заградува.
Дополнителна помош: На почеток, прошири си ја мапата за 1 на лево, 1 на десно, 1 нагоре и 1 надолу. Така, лесно можеш да го направиш иницијалното "доаѓање" на водата.
|
 |
|
Отворени материјали за C++: http://mendo.mk/Article.do?id=15.
Поврзано со темата "Tutorial za C++". Немам конкретен одговор за прашањето на alekmk .
|
 |
|
tone wrote:Благодарам, прв пат пишувам на форумов и не ги знам баш правилата. Инаку ги сменив во longint и сега нема поминат временски лимит туку освен првиот сите ги враќа погрешен одговор а на вториот и на четвртиот локално враќа точен, за другите не гарантирам. Мислам дека проблемот настанува околу repeat until ама не сум сигурен.
Не си ги сменил сите integer во longint - верувај ми, проверив
|
 |
|
Смени integer (на неколку места имаш ставено) во longint.
И прочитај што има тука напишано:
http://mendo.mk/download/greski.pdf
Инаку, кога ставаш код, добро е да стиснеш на копчето "Code" - за да изгледа поубаво (и да е почитливо за другите).
|
 |
|
Дај го кодот - да видиме што правиш.
|
 |
|
Симни го тест примерот на кој не ти работи програмата и потоа испрати ја програмата и тој тест пример на системот.
Ќе можеш да видиш што точно печати твојата програма кога ќе се изврши на МЕНДО.
|
 |
|